Luna plakala i htela da napusti Zadrugu dok je Sloba ležao preko nje!




„PUSTI ME, BOLI ME!“ Luna plakala i htela da napusti Zadrugu nakon Slobinog skandaloznog ponašanja


Drama u rijaliti šou „Zadruga“ se nastavila i prethodnog dana. Glavni akteri su i ovoga puta bili Luna Đogani i njen momak, pevač Sloba Radanović. Još jedna svađa i okolnosti u kući, naterali su suze na oči Luni.




Sve je počelo kada je Sloba bio u kupovini i napravio prekršaj. Zbog toga je kažnjen i oduzeta je sva hrana koju je planirao da kupi za sebe i devojku Lunu. To je blogerku iznerviralo pa je počela da drami.Luna i Sloba
Foto: youtube.com / screenshot Luna u suzama


Tu je počela rasprava i Luna je vidno potresena zbog postupka ridala u dnevnoj sobi.

PREPORUKA:   Šokantni detalji o narkomankama Mini Vrbaški i Andjeli Veštici! (SNIMAK)


– Anabele mi, neću ništa jesti! Boli me ku*ac! I to je to, boli me ku*ac! Nervozna sam, imam veliko pravo. Boli me ku*ac za sve! – rekla je Luna.

Luna rida

Sloba ju je ubeđivao da treba da jede, ali je zbog skandala koji je nastao, Luna ostala pri svojoj odluci.

– Nervozna sam, pun mi je ku*ac, gladna sam, zato što sam u PMS-u i zato što ću da pojedem sve oko sebe! Nemoj da me diraš! Pusti me! Neću da uzimam ništa od njih, ovo su svi ološi ovde i neću mrvu hleba da uzmem. Sve se slama na nama, neću da budem više ovde! – plakala je Luna koja je rekla da želi da ode iz rijalitija.

PREPORUKA:   PONIŽENJE ZA UČESNIKE: Majmun najveći favorit za pobedu u Zadruzi! (SNIMAK)


Nakon ovoga Sloba joj je i sam predložio da napuste rijaliti i pobegnu u inat svima, ako će to rešiti problem. Slobina majka je pre nekoliko dana otkrila istinu o bolesti sa kojom se bori godinama.


Popular posts from this blog

ZADRUGA UŽIVO 24 SATA? Svi se pitaju kako NON-STOP da gledaju RIJALITI! Stream, online

Zadruga Uzivo Live Stream 3.11.207

Zadruga Uzivo Live 24/7